Op zoek naar b2b webshop onderzoek?

b2b webshop onderzoek
6 redenen waarom het succes van veel B2B-webshops uitblijft Frankwatching.
Het hele plaatje moet kloppen, wil een webshop maximaal resultaat opleveren. Maarja vooral druk druk druk blijft een sterk argument om andere zaken prioriteit te geven. De enige echt effectieve tip om hier verandering in te brengen, is eigenlijk doen doen doen. Dit artikel heeft de volgende tags. Fw NieuwsAlert Ontvang direct een e-mailalert als een nieuw artikel over Webshops wordt gepubliceerd. Abonneren Het door u ingevulde e-mail adres is niet correct. B2B B2B e-commerce B2B versus B2C B2B-bedrijven. Over de auteur. Jasper Verbunt is in 2001 afgestudeerd aan de TU Delft als industrieel ontwerper. Na een aantal jaar brand management bij Unilever startte hij zijn eigen internetbureau om weer met design techniek bezig te zijn. Inmiddels is Redkiwi met 40 kiwis niet meer weg te denken uit het digital landschap. Het bedrijf heeft een duidelijke visie om digital impact te creëren mét en vóór haar klanten. Alles met maar één doel: Create Digital Impact. 4 artikelen Meer over Jasper Verbunt. Anderen lazen ook. Zo optimaliseer je als B2B-marketeer je complete customer journey. E-commerce in B2B lastig? Zo bouw je wél een winstgevende business case. Omnichannel bij B2B: zo ga je de uitdaging aan onderzoek.
Onderzoek: wat wil de B2B-klant? Emerce.
15 seconden 34 procent. 10 seconden 42 procent. 5 seconden 20 procent. Het volledige onderzoek 2015 B2B Web Usability Report van KoMarketing en Huff Industrial Marketing is hier te downloaden. Online Marketeer gezocht bij Ziengs. Bekijk deze vacature op Emerce Jobs.
B2B e-Commerce branche groeit explosief. B2B e-Commerce branche groeit explosief.
Bekijk dan de cases van onder andere OSR, Bejo Warmteservice. UW B2B E-COMMERCE PARTNER. Heeft u moeite om uw zakelijke doelgroep aan te trekken en deze in uw webshop te laten converteren? Laat ons gedreven team van specialisten u helpen!
Trends: de belangrijkste verkoopkanalen voor B2B Sana Commerce.
SAP Business One HANA. Meer voor uw webshop. Vraag een demo aan. You are here: Home / Blog / Trends: de belangrijkste verkoopkanalen voor B2B. Trends: de belangrijkste verkoopkanalen voor B2B. 10-18-2017 491 Blog Sana Editorial Team. Zou je die orderbevestiging nog even kunnen faxen voor het einde van de dag? Nog niet eens zo heel lang geleden waren faxapparaten revolutionair. Een vorm van technologische vooruitgang die binnen de kortste keren niet weg te denken was uit de meeste organisaties. Maar de tijden veranderen. En we leven nu in een tijd waarin een groot deel van de bevolking nog nooit een faxapparaat heeft gezien. Laat staan gebruikt. Zijn er überhaupt nog bedrijven die hun fax dagelijks gebruiken? Nou, het antwoord zou je kunnen verbazen. Volgens ons onderzoek blijkt namelijk dat het aantal gebruikers in 2017 zelfs gestegen is.
Het landschap van B2B e-commerce.
Onderzoek laat zien dat e-commerce voor veel B2B ondernemingen bovenaan de lijst met top investment priorities staat. 48% van de onderzochte bedrijven heeft in het afgelopen jaar al in e-commerce geïnvesteerd en 35% geeft aan dit in het komende jaar te willen doen. B2B e-commerce is dus sterk aan het groeien en steeds meer ondernemingen willen op die groei meedrijven. Naast dat veel B2B ondernemingen de e-commerce markt aan het verkennen zijn en er steeds meer voorzichtige stappen richting een compleet e-commerce platform gezet worden, willen ook B2C giganten als Amazon en Ebay de B2B e-commerce markt veroveren. Key insights in 2015. Uit de onderzoeken kunnen een aantal zogenaamde key insights gehaald worden. Aantal geïntegreerde b2b webshop omgevingen stijgt.
Trends en aanbevelingen voor B2B e-commerce Procurios.
Forrester heeft samen met Internet Retailer magazine onderzoek gedaan onder B2B e-commerce professionals. Het rapport geeft inzicht in een aantal interessante trends voor het B2B segment. Online en mobiele verkopen. B2B ondernemingen rapporteren een omzetstijging sinds ze online zijn gaan verkopen.
5 redenen voor een B2B webshop Christiaens.
Nu vraagt u zich misschien af: zal dit mijn verkoop laten stijgen? Uit onderzoek blijkt dat door cross en upselling de gemiddelde orderwaarde significant omhoog gaat. Iedere klant informeren over zijn unieke prijzen en specifieke klantassortimenten: het zijn uitdagingen die elk B2B-bedrijf tegenkomt. Een succesvol bedrijf overwint deze complexe uitdagingen en biedt klanten alleen producten en prijzen die matchen met hun specifieke handelsovereenkomst. Dat kan allemaal op een klantvriendelijke manier worden geregeld door klantinformatie, ordergeschiedenis, klantprijzen en reserveonderdelen op basis van de informatie in het ERP systeem aan te bieden in een gepersonaliseerde online omgeving. Zon omgeving kan eenvoudig worden gecreëerd binnen een geïntegreerde webshop. Zo kan uw bedrijf op een effectieve en innovatieve manier de klanttevredenheid van uw klanten verbeteren. Met een B2B verkoopkanaal bespaart u geld, omdat het ook functioneert als informatieportaal voor klanten.
Bepalende trends voor de toekomst van B2B e-Commerce Comaxx.
Trend 1: B2B groeit naar mobiel. B2B e-commerce vaart mee op de golven van mobiele e-commerce. Het is logisch dat kopers die in een privésetting mobiele aankopen doen ook naar hun telefoon en tablets grijpen om zakelijk in te kopen. Uit het rapport van Forrester bleek dat 52 procent van de B2B-kopers hun onderzoek in de oriënterende fase mobiel doen.

Contacteer ons